Honda VFR 750 F, alvázszám: 1345, rendszámos
Vételár:
355.000 Ft
Akciós szöveg:
495.000 helyett, február 29-ig
Első forgalombahelyezés:
1996
Okmányok jellege:
Érvényes magyar okmányokkal
Műszaki érvényessége:
Lejárt
Futásteljesítmény:
Kivitel:
Túra-sport
Állapot:
Normál
Munkaütemek száma:
4
Sebesség váltó fajtája:
6 fokozatu, manuális
Hengerűrtartalom:
750
Teljesítmény (kw):
Szállítható személyek száma:
2
Hengerek száma:
4
Hűtés:
Vízhűtéses
Szín:
Kék
Keverékképzés:
Saját tömeg:
Össztömeg:
Fékek:
Tárcsa/tárcsa
Felszereltség:

Leírás:
A második generációs VFR négyhengeres v-motorját általában a Superbike-világbajnokság korabeli szabályai szerinti VFR750R-hez, majd később az RVF-hez kötötték. Tény, hogy néhány műszaki megoldásuk közös. Például az ELF-fel közösen kifejlesztett, a könnyű kerékcserét segítő ProArm egykarú hátsókerék-felfüggesztés, és a kilencven fokos hengerszögű motorblokk, tartós és pontos fogaskerék sorral hajtott szelepvezérlése. Nagyon érdekes és okos trükk, hogy a kipufogó végdobját a felfüggesztő csavart kihúzva ki lehet fordítani, vagyis azt sem kell teljesen leszerelni, amikor kivesszük a kereket. Egyesek szerint ezek a szimbólumok teszik igazi ínyencséggé, pedig van itt még pár dolog. A fogaskerekek vinnyogása nagyon felismerhetővé teszi a hangját. A finom részletmegoldásokat látva semmi mást nem mondhatunk csak azt, hogy ízig-vérig Honda. Az érzés egyre fokozódik, ahogy múlnak az évtizedek, de semmi nem akarja elhagyni magát.
qr-kod