Kategória: 02 - 50 ccm - 200 ccm használt robogók
Malaguti Madison 150, alvázszám: 9381
Vételár:
175.000 Ft
Akciós szöveg:
Első forgalombahelyezés:
2000
Okmányok jellege:
Érvényes külföldi okmányokkal rendelkezik, forgalomból ideiglenesen kivonva
Műszaki érvényessége:
Futásteljesítmény:
28827
Kivitel:
Robogó
Állapot:
Szép állapotú
Munkaütemek száma:
4
Sebesség váltó fajtája:
Automata
Hengerűrtartalom:
150
Teljesítmény (kw):
Szállítható személyek száma:
2
Hengerek száma:
1
Hűtés:
Vízhűtéses
Szín:
Ezüst
Keverékképzés:
Saját tömeg:
Össztömeg:
Fékek:
Tárcsa/tárcsa
Felszereltség:
Leírás:
A Malaguti Madison egy egész robogócsalád neve. Van belőle 125-ös, 150-es, 180-as, 250-es és 400-as is, az első közel 15 éve került gyártásba. Olaszországban óriási népszerűségnek örvendenek, nem csak azért, mert hazai termék, hanem mert valóban jó konstrukciók. Nem hivalkodóak, de korát megelőzően modern vonalaik közel sem feszegetik a formatervezés határtalan határait, az erőforrásaik strapabíróak, de életteliek, és még a legkisebbek is 13-os kerekeken gurulnak, ami mondjuk Budapesten előny lehet a kiskerekű robogókhoz képest. Ha analóg típust keresek a felkelő nap országából, akkor a Yamaha Majesty-ket (125, 150, 180, 250, 400) említeném, amik egyébként Csizmaországban is a legnagyobb konkurenciának számítanak. Csak míg azokat a javarészt európai gyártásuk ellenére is tiszta japán precizitás, az óvatos optimum, és az "ez egyben van" érzés jellemzi, addig a javarészt szintén Yamaha motorral szerelt Madisonokat a dizájnos olasz formavilág. A Madison modern városi robogónak készült, ez a formáján is elsőre látszik. Persze ettől függetlenül az erőteljes Yamaha motornak, valamint a kiemelkedően jó váz-futómű párosnak köszönhetően akárhová elmerészkedhetünk vele, még akár autópályán is. Egyszóval vagány megjelenése ellenére akár mindenesnek is nevezhetnénk.
A Malaguti Madison egy egész robogócsalád neve. Van belőle 125-ös, 150-es, 180-as, 250-es és 400-as is, az első közel 15 éve került gyártásba. Olaszországban óriási népszerűségnek örvendenek, nem csak azért, mert hazai termék, hanem mert valóban jó konstrukciók. Nem hivalkodóak, de korát megelőzően modern vonalaik közel sem feszegetik a formatervezés határtalan határait, az erőforrásaik strapabíróak, de életteliek, és még a legkisebbek is 13-os kerekeken gurulnak, ami mondjuk Budapesten előny lehet a kiskerekű robogókhoz képest. Ha analóg típust keresek a felkelő nap országából, akkor a Yamaha Majesty-ket (125, 150, 180, 250, 400) említeném, amik egyébként Csizmaországban is a legnagyobb konkurenciának számítanak. Csak míg azokat a javarészt európai gyártásuk ellenére is tiszta japán precizitás, az óvatos optimum, és az "ez egyben van" érzés jellemzi, addig a javarészt szintén Yamaha motorral szerelt Madisonokat a dizájnos olasz formavilág. A Madison modern városi robogónak készült, ez a formáján is elsőre látszik. Persze ettől függetlenül az erőteljes Yamaha motornak, valamint a kiemelkedően jó váz-futómű párosnak köszönhetően akárhová elmerészkedhetünk vele, még akár autópályán is. Egyszóval vagány megjelenése ellenére akár mindenesnek is nevezhetnénk.