Kategória: 01 - 50 ccm alatti használt robogók, motorok
Yamaha BWS 50/100 alvázszám: 3568
Vételár:
150.000 Ft
Akciós szöveg:
Első forgalombahelyezés:
2002
Okmányok jellege:
adásvételi szerződés
Műszaki érvényessége:
Futásteljesítmény:
21500
Kivitel:
robogó
Állapot:
normál
Munkaütemek száma:
2
Sebesség váltó fajtája:
automata
Hengerűrtartalom:
100
Teljesítmény (kw):
Szállítható személyek száma:
1
Hengerek száma:
1
Hűtés:
léghűtéses
Szín:
kék
Keverékképzés:
karburátoros
Saját tömeg:
Össztömeg:
Fékek:
tárcsa
Felszereltség:
Leírás:
A Yamaha BWS robogók tereprobogónak számítanak, de hogy ez mit is jelent.. 92-ben a Yamaha új modelljei, a BWS 50, majd a jóval izmosabb BWS100, illetve a Boosterek az ún. tereprobogó kategória megteremtői voltak. A „Booster” kifejezés egyik olvasatában rombolót jelent. Nos, ha itt azért nem is tartunk, de a tőlük elvárható teljesítményt hozzák a kis kétüteműek, egész kellemesen robbanékonyak. Erőforrásuk rendkívül megbízható. Ezek a japán – egyébként léghűtéses, karburátoros blokkok a nagy meleget és a csípős hideget is egyformán jól bírják: könnyen indulnak, önindítóval vagy akár berúgókarra is. Nagy előnyük a tereprobogóknak, hogy valamivel erősebb futómű van alattuk, mint „mezei” társaiknak, ezért mind a természetes talajon, mind az utcán, mind pedig az aszfalton mindenképpen remekül érvényesülnek. Városi forgalomban ezek a robogók remekül érzik magukat: könnyen gyorsulnak, könnyen megállnak, könnyen fordulnak és mindenhol elférnek. Amiről még nem volt szó, de nagyon fontos, hogy ár-érték arányban szinte verhetetlenek, mivel japán minőséget kapunk a szokásosnál kedvezőbb áron.
A Yamaha BWS robogók tereprobogónak számítanak, de hogy ez mit is jelent.. 92-ben a Yamaha új modelljei, a BWS 50, majd a jóval izmosabb BWS100, illetve a Boosterek az ún. tereprobogó kategória megteremtői voltak. A „Booster” kifejezés egyik olvasatában rombolót jelent. Nos, ha itt azért nem is tartunk, de a tőlük elvárható teljesítményt hozzák a kis kétüteműek, egész kellemesen robbanékonyak. Erőforrásuk rendkívül megbízható. Ezek a japán – egyébként léghűtéses, karburátoros blokkok a nagy meleget és a csípős hideget is egyformán jól bírják: könnyen indulnak, önindítóval vagy akár berúgókarra is. Nagy előnyük a tereprobogóknak, hogy valamivel erősebb futómű van alattuk, mint „mezei” társaiknak, ezért mind a természetes talajon, mind az utcán, mind pedig az aszfalton mindenképpen remekül érvényesülnek. Városi forgalomban ezek a robogók remekül érzik magukat: könnyen gyorsulnak, könnyen megállnak, könnyen fordulnak és mindenhol elférnek. Amiről még nem volt szó, de nagyon fontos, hogy ár-érték arányban szinte verhetetlenek, mivel japán minőséget kapunk a szokásosnál kedvezőbb áron.